Συχνές Ερωτήσεις

Εάν έχω κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία μου, εάν θέλω να την αλλάξω ή να την ακυρώσω;

Αν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας ή επιθυμείτε να την ακυρώσετε, επικοινωνήστε μαζί μας στο 6948671264 ή στείλτε μας email στο info@silverme.gr

Θέλω να κάνω μια παραγγελία με στοιχεία αποστολής διαφορετικά από τα στοιχεία παραγγελίας και πληρωμής, είναι εφικτό;

Στο στάδιο της αποστολής και πληρωμής υπάρχει το πεδίο «Διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας ίδια όπως παραπάνω», το επιλέγετε προκειμένου να συμπληρώσετε τα στοιχεία που επιθυμείτε να σταλεί η παραγγελία σας.

Η αγορά μου αφορά δώρο μπορεί να συμπεριληφθεί κάρτα αλλαγής και η απόδειξη να σταλεί ηλεκτρονικά στο email μου;

Θα πρέπει να το αναφέρετε, μετά την επιλογή του τρόπου πληρωμής, στο πεδίο «Σημειώσεις». Όλα τα κοσμήματα του Silverme.gr συνοδεύονται από Κάρτα Αλλαγής. Βεβαιωθείτε για την εγκυρότητα του email που έχετε καταχωρήσει καθώς και ελέγξτε τακτικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).

Υπάρχει ειδική συσκευασία δώρου;

Η συσκευασία που συνοδεύει όλα τα κοσμήματα Silver Me είναι μια και είναι κατάλληλη για δώρο. Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση να αναφέρεται στο πεδίο «Σημειώσεις» ότι το κόσμημα προορίζεται για δώρο.

Έχω παραγγείλει λάθος μέγεθος βραχιολιού/δαχτυλιδιού, μπορώ να το επιστρέψω για αλλαγή;

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες σχετικά με το πώς θα βρείτε το κατάλληλο μέγεθος για εσάς . Σε περίπτωση λάθους όμως είναι δυνατή η επιστροφή του εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

Τι θα συμβεί αν το κόσμημα μου χαθεί ή καταστραφεί κατά τη μεταφορά;

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν χαθεί κατά τη μεταφορά ή καταστραφεί παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email : info@silverme.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες.