Αλλαγές Προϊόντων

Αλλαγές προϊόντων, για αγορές μέσω e-shop, μπορούν να γίνουν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους και εφόσον το προϊόν που αγοράστηκε, επιστραφεί στην Silver Me αφόρετο, στο κουτί και με την πλήρη συσκευασία του, συνοδευόμενο από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή την κάρτα αλλαγής και οτιδήποτε άλλο το συνοδεύει, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος του προϊόντος που αγοράσατε.

Αλλαγές γίνονται αποδέκτες στις περιπτώσεις αλλαγής μεγέθους (βραχιόλι ή δαχτυλίδι) και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. 

Εφόσον πληρούνται όλες οι παραπάνω απαιτούμενες προϋποθέσεις, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:

  • Σε ευκρινές μέρος πάνω στην απόδειξη λιανικής πώλησης ή την κάρτα αλλαγής, γράψτε το νέο κωδικό (το μέγεθος όπου απαιτείται) που επιθυμείτε να λάβετε για την αλλαγή σας. Ο νέος κωδικός θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από το αρχικό προϊόν και η διαφορά θα καταβληθεί με την μορφή αντικαταβολής στη μεταφορική εταιρεία κατά την παράδοση.
  • Οι επιστροφές γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας. Τα έξοδα μεταφοράς προς την Silver Me επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και να αποστέλλονται ως συστημένα στην παρακάτω διεύθυνση αποστολής. Η Silver Me δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του αντικειμένου κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
  • Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσης του στην Silver Me.
  • Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν φθάσει στην εταιρία μας βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί τυχόν φθορά κατά τη μεταφορά και ως εκ τούτου αδυναμία παραλαβής του.
  • Μόλις γίνει η παραλαβή του δέματος και ολοκληρωθεί ο απαραίτητος έλεγχος, σας αποστέλλετε το νέο προϊόν. Τα μεταφορικά έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν και πάλι τον πελάτη, εκτός αν το πρόσθετο ποσό αγοράς είναι ίσο ή υπερβαίνει τα 50 ευρώ.

Η διαδικασία της αλλαγής χρειάζεται για να ολοκληρωθεί μέχρι και 15 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την Silver Me, εκτός των περιόδων που λαμβάνουν χωρά προωθητικές ενέργειες ή σε έκτακτες καταστάσεις, όπου οι χρόνοι ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι από το συνηθισμένο και θα υπάρχει σχετική ενημέρωση.

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες, την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο info@silverme.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του προβλήματος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Επιστροφές Προϊόντων

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, έχετε τη δυνατότητα να το επιστρέψετε μέσα σε 14  ημέρες. Τα έξοδα επιστροφής σε αυτή την περίπτωση είναι χρέωση της Silver Me.

Αν αλλάξατε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που μόλις αγοράσατε, έχετε τη δυνατότητα να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, στην αρχική του συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής σε αυτή την περίπτωση είναι χρέωση του πελάτη. Το ποσό αγοράς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για αγορά άλλου προϊόντος Silver Me ίσης ή και μεγαλύτερης αξίας, συμπληρώνοντας την διαφορά

 Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται μαζί με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις παραπάνω απαιτήσεις, η Silver Me έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί οποιαδήποτε επιστροφή ή αντικατάσταση.

 Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής ποιότητας και λειτουργίας, όπως ορίζει η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι εγγυημένα πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και τα πρωτόκολλα ποιότητας που απαιτούνται.