Επισκευές / Εγγύηση

Όλα τα κοσμήματα του Silver Me  είναι αυθεντικά και καλύπτονται από εγγύηση 12 μηνών.

Ως εγγύηση θεωρείται η απόδειξη λιανικής πώλησης που παραλαμβάνει ο πελάτης κατά την αγορά ενός αυθεντικού κοσμήματος Silver Me.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή ενός κοσμήματος προς τεχνικό έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση είναι η επίδειξη ενός από τα παραπάνω παραστατικά αγοράς (εγγύηση).

Η Silver Me έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποδεχτεί ένα προϊόν προς εξέταση, επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δε πληρούνται όλα τα παραπάνω.

Επισκευή προϊόντος

Παρέχοντας την απόδειξη λιανικής πώλησης του κοσμήματος ή την κάρτα αλλαγής εντός του χρονικού διαστήματος των 12 μηνών, ενδέχεται να πραγματοποιηθεί επισκευή με χρέωση ή δωρεάν ανάλογα από την χρήση που έχει προηγηθεί, το θέμα που εμφανίζει το κόσμημα και το είδος της επισκευής που απαιτείται.

  • Προβλήματα που προκύπτουν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από φυσιολογική φθορά όπως η χαλάρωση κουμπώματος, εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη.
  • Προβλήματα που εμφανίζονται εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από μη ορθή χρήση του προϊόντος όπως σπάσιμο αλυσίδας, σπάσιμο συμβόλου, σπάσιμο κουμπώματος, απώλειας κυβικής ζιρκόνιας κλπ. εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη μέσω της φόρμας συγκατάθεσης επισκευής.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που η επισκευή είναι εφικτή, το πρόβλημα που υπάρχει καλύπτεται από την εγγύηση και υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών από το εργοστάσιο κατασκευής.

Σε περιπτώσεις αποκοπής τμήματος από προϊόν ή σπασίματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επισκευή είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του όλα τα μέρη που αποτελούν το κόσμημα.

Το κόστος επισκευής δεν ξεπερνάει τα 10€/τμχ. Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση του πελάτη πριν από οποιαδήποτε ενέργεια από πλευράς της Silver Me.

Για κοσμήματα εντός εγγύησης, η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου είναι η ακόλουθη:

  • Στέλνετε στο info@silverme.gr συμπληρωμένη το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ”.
  • Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service.
  • Λαμβάνετε e-mail* αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.
  • Κατόπιν εγκρίσεως, το κόσμημα θα πρέπει να επιστραφεί στην έδρα της Silver Me.
  • Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία Silver Me, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα. Η Silver Me δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.
  • Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης παραλαβής από την Silver Me.

Το χρονικό διάστημα της επισκευής είναι 30 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος.

Η επιστροφή των κοσμημάτων, πραγματοποιείται με την μεταφορική εταιρία ΕΛΤΑ Courier, χρέωση Silver Me. To κόστος επισκευής, εφόσον υπάρχει, καταβάλλεται με την μορφή αντικαταβολής στην μεταφορική εταιρεία, κατά την επιστροφή του κοσμήματος.

Η Silver Me δεν αναλαμβάνει εργασίες που μπορούν να επηρεάσουν και να αλλάξουν την αρχική μορφή ενός κοσμήματος όπως η αυξομείωση μεγέθους κλπ.

Το μαύρισμα, η οξείδωση, η αλλοίωση του χρώματος ή της επιφάνειας ενός κοσμήματος, δεν καλύπτονται από την εγγύηση, καθώς αφορούν θέματα χρήσης και φροντίδας από μέρους του πελάτη και όχι κατασκευαστική αστοχία.

Αντικατάσταση προϊόντος

Αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος και εφόσον διαπιστωθεί, μετά από τεχνικό έλεγχο, κατασκευαστικό ελάττωμα που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση.

Ως κατασκευαστικό ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται η φυσιολογική φθορά που μπορεί να υποστεί ένα κόσμημα εξαιτίας της χρήσης του όπως η χαλάρωση του κουμπώματος, η αλλοίωση χρώματος κλπ. και εξαιρείται της κάλυψης που παρέχει η εγγύηση για αντικατάσταση.

Σε περίπτωση αιτήματος αντικατάστασης και εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, ακολουθείτε την ακόλουθη διαδικασία:

  • Στέλνετε στο info@silverme.gr ηλεκτρονικά το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ”.
  • Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service.
  • Λαμβάνετε e-mail* αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.
  • Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία Silver Me, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα στην παραπάνω διεύθυνση αποστολής. Η Silver Me δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.
  • Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας.

Το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης είναι 15 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

Το νέο κόσμημα αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρία  ΕΛΤΑ Courier χρέωση Silver Me.

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν επισκευής ή αντικατάστασης φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες : την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email: info@silverme.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του προβλήματος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης του δέματος σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όσα κοσμήματα αποστέλλονται στην Silver Me. χωρίς την εκτέλεση της προ απαιτούμενης διαδικασίας – έγκρισης ή χωρίς την συνοδεία των απαραίτητων παραστατικών αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή κάρτα αλλαγής) δε θα γίνονται αποδεκτά και θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δική του επιβάρυνση.

*Στην περίπτωση που δε λαμβάνετε τα email επικοινωνίας μας ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει ή διαφορετικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).

*Σε περίπτωση που xάσετε το κόσμημα , η Silver Me δεν φέρει ουδεμία ευθύνη